utorok 23. augusta 2016

FOTOREPORT Z PRAHY


Praha bola úchvatná, tak som fotila a fotila aby som aspoň zlomok tej úžasnej atmosféry priniesla so sebou a zdieľala to s Vami na blogu. Už v máji sme s Marekom rozmýšľali o našom letnom výlete. V zime sme si boli pozrieť naše hlavné mesto a tak sme dostali nápad, že si pozrieme aj iné hlavné mestá v našom okolí. Spontánne sme sa dohodli, že toto leto bude patriť Prahe. 




Cestovali sme nočným vlakom a ráno nás v Prahe privítal dážď. Neskôr sme však mali počasie úžasné. Ubytovanie sme si rezervovali v hoteli Barceló, ktorý splnil všetky naše očakávania. 


MESTO S DUŠOU

Neviem čo napísať, nemám slov. Musíte sa ísť pozrieť a cítiť Prahu.












 


























PARÍŽSKA ULICA

Jednoznačne najdokonalejšia ulica Prahy. Prvý krát som sa prechádzala medzi takými značkami ako Prada, Cartier, Dolce&Gabbana, Burberry a ďalšie. So širokým úsmevom som sledovala bezchybné výklady a cítila som, že si plním jeden zo snov. Čistá eufória. Moja srdcovka je značka Jimmy Choo a ďalší sen si splním, keď sa raz prejdem po tejto ulici druhý krát v ich topánkach. Musíme veriť, že naše sny sa splnia.





















DOBROTY

Praha je úžasná a taktiež úžasne chutí. Ochutnali sme tradičné trdelníky, točenú zmrzlinu, makrónky z Paul Bakery a mhohé ďalšie delikatesy. 










Toto sú moje zážitky na fotkách. Prahu odporúčam všetkým milovníkom architektúry, dobrého jedla, skvelej atmosféry a samozrejme poriadnych nákupov. Dúfam, že som svoj prvý fotoreport ako-tak zvládla, ukázala kúzlo nádhernej Prahy a inšpirovala ľudí, ktorí tam ešte neboli, aby sa išli pozrieť na vlastné oči. 

Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie.



6 komentárov:

  1. Musel to byť naozaj krásny výlet!:) Praha ma zakaždým z fotiek neskutočne očarí, škoda, že som ju zatiaľ nenavštívila, len som cez ňu prechádzala a aj to v noci, aj keď to bol pre mňa tiež zážitok:D

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno bol nádherný :) určite si ju choď pozrieť hneď ako budeš mať možnosť :) ja by som išla znovu.

      Odstrániť
  2. Tyjo, to je fotek. Praha je TOP! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj! S priateľom vám to veľmi sekne, hlavne na tej fotke kde ležíte na múriku:) Veľmi pekné fotky! Vidieť, že si si výlet užila:) PS: Iba taký malý tip: skús tie články nastaviť tak, aby keď človek zavíta na tvoj blog neukazovali sa mu celé články ale pridaj tam to "čítať ďalej". Človek potom nemusí tak dlho scrolovať cez všetky články keď sa chce dostať k staršiemu postu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujeme pekne ❤️ A aj za tip :) už skôr som to tak chcela urobiť. Pomaly zisťujem čo a ako a dúfam, že čo najskôr bude blog podľa mojich predstáv. Taký aby čitateľom vyhovoval :) a ešte raz vďaka

    OdpovedaťOdstrániť