nedeľa 15. mája 2016

SILVER SHOES & LONG DRESS

Ahojte :) Viem, že veľa dievčat neuznáva inú dĺžku sukne alebo šiat ako mini. To je podľa mňa chyba a je čas ju napraviť. EXPERIMENT -  to dodá šťavu životu aj móde. Ani jeden módny návrhár neurobil dieru do sveta tým, že kopíroval to, čo už nosili všetci. Vždy, keď vidím, že niekto siahne aj po midi sukni, puzdrových šatách alebo dlhých šatách veľmi ma to poteší. Aj mini dĺžka je skvelá, hravá a dievčenská, no občas je zmena neskutočných spestrením. Každé dvere sú v módnom kráľovstve otvorené, stačí si iba vybrať. Veď ľudia už vymysleli toľko vecí, tak prečo sa s takou fantáziou, tak nudne obliekajú. Ja som si obľúbila dĺžky, tvary, farby a vzory od výmyslu sveta a milujem to, keď sa cítim o trošku iná každý deň a trošku iná od ostatných. 



Outfit vlastne pozostáva iba z dvoch výrazných kúskov - strieborné topánky na platforme a horčicové alebo khaki šaty z H&M (ich farba je iná v každom svetle) sa stali mojou obľúbenou dvojkou. Šaty sú jednoduchý, ale výrazný kúsok. Práve kombinácia farby a dĺžky ma magicky upútala, ja som neodolala a musela si ich kúpiť. Strieborné platformy nosím už pár mesiacov a mám pocit, že sa ich nikdy nevzdám. 


Ráno bolo ešte z tých chladnejších a preto so mnou strávila deň aj klasická čierna kožená bunda značky House. Mám ju už dlhšie, ale je to jeden z tých kúskov, ktorý vám tak dokonale sadne, že ho ťaháte všade so sebou. Poslaním kabelky z Orsay v tomto outfite bola jemnosť, no nechcela som, aby bola nevýrazná a splývala so zvyškom, takže jemná ružová bola prvou voľbou.

NatyLattie tips: 
1. experimentujte vo všetkých smeroch
2. nebojte sa aj zvláštnych farieb, ako je  napríklad khaki
3. zaobstarajte si výrazné topánočky, ktoré oživia vaše jednoduchšie kúsky
4. prekvapte svoje okolie 







Ďakujem, že ste si našli čas, pozreli a prečítali môj blog. Veľmi sa teším z každej návštevy a vašej podpory. 

Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie.

foto: Klaudia Kmecová 

6 komentárov:

  1. s takouto postavou si môžeš dovoliť hocičo ;) veľmi ti to prristane.. teším/e sa na viac príspevkov ;)
    odkiaľ sú topánočky ak môžem vedieť? sú krásne a jedinečné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem veľmi pekne :) a ja sa zase teším z každého komentára :) zo stránky Topankovo.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, skús dávať k článkom väčšie fotky, post bude potom prehladnejší:) inak krásny outfit:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Natálka krásny outfit aj ty :D a odkiaľ sú tie slnečné okuliare ak môžem vedieť <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naty,veľmi krásne fotky, hlavne tie z Prahy. Chcela by som sa opýtať,fotíš to foťákom alebo svojim mobilom? :)Lebo kvalitka je super. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť