nedeľa 8. mája 2016

VITAJ U NATYLATTIE

Som veľmi rada, že ste si ma našli.



Toto, čo práve píšem je môj prvý príspevok a mám pocit, že aj jedna obrovská výzva. Som trošku zmätená, ale viac nadšená, zbláznená, vysmiata a užasnutá z toho, že som to konečne urobila. Tento blog mi ležal v hlavičke už poriadne dávno, no ja som to stále s maličkou dušičkou a obavami odkladala, ALE teraz sa cítim konečne pripravená. 

Dôvody založenia NatyLattie:
1. Obrovitánska enormná a nadrozmerná láska k móde 
2. Rada píšem 
3. Budúce štúdium žurnalistiky (teda dúfam)
4. Podpora od ľudí (frajer, bestie, mamka a babkine kamošky)


Niečo o mne, zo mňa a so mnou:
Volám sa Natália Balážová a som 19 ročné dievča z východu Slovenska s obrovskými snami. 
Cítim sa výnimočná a viem, že aj vy ste! Milujem, keď ma niekto pochváli. Verím v pravú lásku a v niektorých prípadoch aj na tretí pohľad. Milujem umenie, tanec, spev, sladkosti a dobrých ľudí, ktorí pomáhajú druhým. Smejem sa na trápnych videách a starých fotkách. Priznávam, že občas spadnem medzi pesimistov, ale rozhodne k nim nepatrím, lebo sa hneď spamätám a naskočím na vlnu optimistických bláznov. Rada objavujem nové veci, ale exotické jedlá sú výnimka. Som tak trošku bojko. Mojou najväčšou nočnou morou sú hady. Často meškám a nerada čakám. Snívam o rozprávkovej svadbe a nádherných šatách. Rada sa pozerám na hviezdy a dojemné romantické filmy, pretože som nevyliečiteľná romantička, ktorá vie, že v tomto svete je stále veľa dobra, krásnych šiat, lodičiek,tenisiek a kabeliek. Životom so mnou kráča skvelá rodina, moja láska Marek, bestie Klaudika, pár skutočných kamarátov. Neodsudzujem sekáče, oceňujem originalitu, rada hľadám inšpiráciu,niekedy hovorím skôr ako rozmýšľam, plánujem precestovať svet, mojou súčasťou je móda a budem sa snažiť rozbehnúť blog. Držte mi palce. 

Dúfam, že čo najskôr Vám tu pridám plno príspevkov, fotiek, outfitov a inšpirácie. 
Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie




5 komentárov:

  1. Kráska moja! Princezná, s ľahkosťou a hlbokými myšlienkami vyjadruješ kúsok zo seba, ktorý je tak vzácny. Poznám Ťa od perinky, si krásna zvonka i zvnútra! Tvoje riadky sa mi dostali pod kožu!Vieš pracovať so slovami,moja sestrička, ktorú som nikdy nemala, prajem Ti nadšenie, túžbu a nápady aby si zo slov mohla robiť majstrovské diela! Zapamätaj si len jedno: "Nikdy sa nevzdávaj"! Držím Ti palce a to ja som na Teba hrdá:-* D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sestrička :) ty si ma tiež inšpirovala, síce neviem skladať slová do rýmov ako ty, ale spoznala som ich silu :* veľmi Ti ďakujem za podporu :*

    OdpovedaťOdstrániť